Saturday, March 19, 2011

unes und nähes, seaduse sees hingates

väga harva juhtub, et on palavik. aga väga tihti juhtub, et palavikuga tulevad kummalised unenäod. omakorda harva juhtub, kui need unenäod mingi erilise kirkusega meelde jäävad. ja veel harvem juhtub seda, et toda kirkust üritatakse kohe pärast ärkamist võimalikult väikeste kadudega kirja panna. mul oli üleeile palavik ning ma nägin kummalist und, millest jäi mulle (ent eriti kirkalt) õieti meelde ainult üks asi, mida mulle unes öeldi ja ma proovisin selle kohe üles kirjutada.

ma nägin - ja see osa on kõik väga hägune - kuidas berk mul siin londonis külas käis. (ja fakt iseenesest ei olegi täiesti vale, berk käiski siin natuke üle kuu aja tagasi). me hulkusime kusagil linna peal ja rääkisime millestki - ma ei tea, millest, ja see teebki asja huvitavaks. igal juhul ütles berk mulle selle asja kohta:

"ma näen seda nagu last, kes eksib suure ja tiheda võraga puu otsa ronides tükiks ajaks ära, ent siis, tagasi maa peale tulles, unes und nähes ja seaduse sees hingates teiseks on saanud."

on ilm-, sula- ja päevselge, et mu mitteteadvus on sellesse lausesse laiali plahvatanud, nii et ma ei saagi osata ise öelda, aga mida see tähendab? berk, mida sa silmas pidasid? millest jutt käis?

heinsaar meets mihkelson...

4 Comments:

Blogger bv said...

pikemat aega inglismaal olemine. see see ongi.

5:22 PM

 
Blogger Jack said...

mul pole sõnu. just täpselt see see ongi.

5:25 PM

 
Blogger tank said...

Mul oli väga sarnane elamus: http://tankkk.blogspot.com/2007/08/uni.html

Millegipärast nad tulevad ja ütlevad unedes meile asju.

9:46 PM

 
Blogger irve said...

Minul sai ükspäev uni 1 minut enne äratuskella läbi nii, et narratiiv sai läbi ja oli selline tiitrite aegne voiceover, et kus räägiti et kes mida filmimise ajal arvas. Oli veider.

1:19 AM

 

Post a Comment

<< Home