Monday, August 03, 2009

silmad pärani kinni

seljataga on elamuslik nädalavahetus. palju huvitavat vestlust ja palju tantsu. palju reisimist kah. täna vara üleval, teiste uniste varaste ärkajatega turul kukeseene hindade üle tingimas. nüüd vedelen, külitan, lesin ja selitan andrus kasemaa luule seltsis, ja tema luule kriitika seltsis. see luule on väga rahulik, aga ka väga väga ärkvel. võiks eeldada, et uni peaks kogu selle luulevedelemise juures peale tulema, aga ei, justkui kuidagi vastupidi. silmad pärani kinni. aga täiesti anti-schnitzlerlikult.

2 Comments:

Blogger Unknown said...

sattusin samasse meeleollu-tulin täna tartu soovist aega omapäi veeta. läksin vastavatud raamatukokku lugema,
pärast aja täissaamist seadsin sadakond sammu piki munakive koju, et kukeseeni valmistada (no muidugi). toit toob vahel meeliskluse
kusagil une piirimail, aga seekord mitte sellise uimase; vanal kodul on ikka veel mai intensiivsuse hingus. ärkasin uuesti, silmitsesin (sõgedalt ja vist mitte eriti ära tundvalt)
põrandal laiutavaid kogust toodud raamatuid ja sain aru, paar neist (muuhulgas chaneldiori konrtolli-raamatu)
olin nüüd küll tahtmatult näpanud, ma ei saanud üldse meenutatud, kas avariiulitelt loetud raamatud olid samamoodi kõige muuga kotti rännanud,
või olin ma nendesse raamatutesse nii kiindunud, et olin meeleheitlikult pagenud või rappinud raamatukoguhoidjaid. ma ei tea, kas see on tartu-leitsak, mis seda
silmad-pärani-kinni tunnet teeb, või mis.

8:54 PM

 
Blogger Lemmi said...

ai, Jack!
ma sain Sind lugedes nüüd enda silmad-pärani-kinni flipi kätte : )

9:05 PM

 

Post a Comment

<< Home